2007 yılında ziyaretçileriyle buluşan Espark Alışveriş Merkezi Eskişehir'in odak noktası konumundadır. Espark Alışveriş Merkezi ECE Türkiye Proje Yönetimi A.Ş. tarafından yönetilmektedir.
Espark Alışveriş Merkezi 4 kat, 150 mağaza ve 1100 araçlık 4 kat otoparktan oluşmaktadır. Toplam 45.000 metrekarelik kiralanabilir alan ile Espark Alışveriş Merkezi tüm şehir için buluşma noktasıdır. 3M Migros hipermarketi, 9 salonlu Cinemaximum sinemaları, çocuk oyun alanı, terzi, eczane, elektronik eşya, tekstil, ev tekstili, kozmetik, kitap, müzik, oyuncak, spor mağazaları, kafe ve restoranları ile Espark Alışveriş Merkezi küçük büyük, kadın erkek bütün ziyaretçilerinin ihtiyaçlarına cevap vermektedir.
Espark’ta ayrıca ücretsiz olarak yararlanılabilen dört adet bebek odası, revir odası ve mescit bulunmaktadır. Bebek arabaları ve yemek katında bebek mama sandalyeleri bebekli ailelerin hizmetindedir. Engelli ve yaşlı ziyaretçilerimizin kullanabilmesi için tekerlekli sandalyeler mevcuttur.
Espark ileriye dönük, yenilikçi projeleri ile ziyaretçilerine farklı seçenekler sunmayı hedeflemektedir. Yıl boyunca düzenlenen farklı aktivitelerle ziyaretçileriyle buluşmayı hedefleyen Espark saat 22:00'a kadar açıktır.
Alışveriş merkezleri ve çok fonksiyonlu yapıların uzmanı
2000 yılında İstanbul’da kurulmuş olan ECE Türkiye, yönetmekte olduğu yaklaşık 200 alışveriş merkezi ile Avrupa sektör lideri olan Alman ECE Marketplaces’e bağlı bir şirkettir. Otto ailesinin uluslararası gayrimenkul geliştirme ve yönetim firması ECE Group’a bağlı olarak faaliyet gösteren ECE Marketplaces, alışveriş merkezlerinin profesyonel yönetimi ve pazarlaması ile bu merkezlerin canlı çarşılara ve çekici kent merkezlerine dönüştürülmesi alanında 55 yılı aşkın bir tecrübeye ve geniş kapsamlı uzmanlığa sahiptir.
Bir yatırım ve tam kapsamlı hizmet firması olan ECE Türkiye, alışveriş merkezlerinin geliştirilmesi ile ilgili mimari ve konsept planlama, proje yönetimi, kiralama, AVM ve mülk yönetimi, bütçeleme ile finansal ve hukuki hizmetlerin tümünü tek elden sunmaktadır. Firma, bununla birlikte alışveriş merkezlerini bir platform olarak görmekte ve ortak çalışma alanları, sağlık ve kültür merkezleri, yeme-içme ve eğlence alanları veya marka showroom’ları gibi alışveriş harici branş ve fonksiyonları da entegre ederek bu kompleks yapıların çekim gücünü artırmaktadır.
Türkiye’de 20, Avrupa’da ise 55 yılı aşkın tecrübesi ile ECE, projeye özel sunduğu hizmetler, yenilikçi konseptler, güçlü mağaza ve marka karması, profesyonel yaklaşım ve uzmanlığı, müşteri odaklı stratejisi ve yüksek performans bilinirliği ile perakende sektörünün geleceğine yatırım yapmaktadır.
Expert in shopping centers and multifunctional complexes
Founded in 2000 in Istanbul, ECE Türkiye is a subsidiary of German ECE Marketplaces - the European market leader in the field of shopping centers with approximately 200 centers under management. Operating as an affiliate company of ECE Group - an internationally active real estate and investment company owned by Otto family - ECE Marketplaces offers comprehensive expertise and more than 55 years of experience in the professional operation and marketing of shopping centers as well as their continuous development into lively marketplaces and attractive urban districts.
As an investor and full service provider, ECE Türkiye gathers all competences of the shopping center development, such as architectural design, conceptual planning, project management, leasing, asset and center management, budgeting, finance, and legal services under one roof. At the same time, ECE Türkiye sees shopping centers as platforms and increases their attractiveness by adapting new branches and functions into these complexes other than shopping, such as co-working spaces, healthcare, culture, food and leisure areas or brand showrooms.
With its more than 55 years of experience in Europe and 20 years of experience in Turkey, ECE invests in the future of the retail industry with custom-made services, innovative concepts, a tailor-made branch and tenant mix, high level of professionalism and expertise, customer - focused strategy and a reputation of strong performance.